• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • wagons

Resultaten voor

Wagons - Nederland

Nederland
  1. HEARTFELT AKOESTISCH COMFORT

    Nederland

    Het bedrijf HEARTFELT AKOESTISCH COMFORT, is een Detailhandelaar, en actief in de sector Wagons - binnenuitrusting. Het is gevestigd in Rotterdam, Nederland.

  2. NEDTRAIN B.V.

    Nederland

  3. J. DE JONGE FLOWSYSTEMS

    Nederland

    ENGINEERING Het J. de Jonge Adviesburo is een onafhankelijk ingenieursbureau voor de (petro)chemische industrie en tankoverslagbedrijven. Op het gebied van engineering, kostencalculaties, werkvoorbereiding en bouwbegeleiding van complete (turn-key) projecten levert J. de Jonge Adviesburo advies en ondersteuning. CONSTRUCTION & PIPING J. de Jonge flowsystems is gespecialiseerd in vervaardiging van werktuigbouwkundige constructies en de aanleg van leidingsystemen. Wij handelen onze opdrachten af binnen de afgesproken levertijd en met de vereiste kwaliteit. Uiteraard staan hierbij de eisen ten aanzien van veiligheid, arbo en milieu voorop. LOADING TECHNOLOGY De divisie Loading Technology is toonaangevend op het gebied van laad- en losinstallaties voor schepen, trucks en wagons. Wij leveren maatwerk in ontwerp, nieuwbouw, onderhoud, reparatie en modificatie / upgrading voor iedere klantspecifieke toepassing. ROTATING EQUIPMENT Wij doen nieuwlevering, onderhoud, reparatie en revisie van Rotating Equipment, zoals alle merken pompen, vacuümpompen, side- en top entrymixers, ventilatoren en overige equipment. HEAT EXCHANGER SERVICE Heat Exchanger Service is gespecialiseerd in reparatie en nieuwbouw van alle typen Shell & Tube warmtewisselaars, luchtkoelers, air fin banken en drukvaten tot circa 3 meter diameter en 60 ton in gewicht voor de (petro)chemische industrie en de energiesector.

  4. ERTSOVERSLAGBEDRIJF EUROPOORT

    Nederland

    Ertsoverslag Europoort C.V. (EECV) is een overslagbedrijf voor erts en kolen, gevestigd Rotterdam-Europoort. EECV heeft een jaarlijkse overslag van ongeveer 20 miljoen ton erts en 7 miljoen ton kolen. EECV is in eigendom van de Duitse staalindustrie, te weten ThyssenKrupp Steel AG en Hüttenwerke Krupp Mannesmann GmbH en is opgericht om de aanvoerstromen van de staalindustrie logistiek te optimaliseren. Het bedrijf bestaat sinds 1970 en richtte zich op de overslag van erts. Sinds 2004 is het bedrijf uitgebreid met een kolenterminal. EECV heeft een opslagterrein van 82 hectare. Er is ruimte voor 3, 5 miljoen ton ijzererts en 1, 3 miljoen steenkool. Het terrein wordt begrensd door: Het Calandkanaal met een zeekade van 1100 meter lang. Deze biedt plaats aan een kolenschip en twee ertsschepen met een diepgang tot 23 meter. De ertskranen grijperkranen met een hefcapaciteit van 60-65 ton. De kolen worden gelost met een continuelosser met een capaciteit van 3000 ton/uur. De Dintelhaven met een kade van 1250 meter lang met drie lichterbeladers voor de binnenscheepvaart. Er is plaats voor zes binnenvaartschepen. Het grootste deel van de afvoer vindt plaats per schip. Daarnaast is het vervoer per spoor nog belangrijk; hiervoor heeft EECV een wagonbelader die treinen tot 44 wagons automatisch kan beladen.