• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • financiele dienst

Resultaten voor

Financiele dienst

NederlandAmsterdam, Noord-Holland, Lelystad en FlevolandDienstverlener
  1. ADMINISTRATIEKANTOOR DMQ ADMINISTRATIE & ADVIES

    Nederland

    Een boekhouder met persoonlijke service en gunstige tarieven is wat elke ondernemer wil. Als ondernemer wilt u zich concentreren op de kernactiviteiten van uw bedrijf. Om u daarin te ondersteunen, neemt de boekhouder van administratiekantoor DMQ Administratie & Advies graag de administratie, jaarrekening, salarisadministratie, fiscale aangiften en andere financiële diensten van u over. Wij hebben persoonlijke aandacht voor onze klanten en komen zo tot een pakket van diensten en adviezen, dat naadloos aansluit bij wat uw bedrijf nodig heeft. Vanuit onze vestiging in Uitgeest hebben we extra zicht op het lokale ondernemersklimaat in de regio Noord-Holland. Onze tarieven zijn zeer gunstig en ook betaalbaar voor kleine ondernemers, zzp'ers en starters.

  2. ABC ADMINISTRATIONS

    Nederland

    ABC Administrations is een klein, professioneel administratiekantoor in Amsterdam en omgeving. Voor zowel ondernemers als particulieren kunnen wij de volledige administratie verzorgen of de zelf geboekte administratie controleren. Wij bieden u een ruim aanbod aan dienstverleningen en dit tegen zeer voordelige tarieven. Bovendien hoeft u de deur niet voor het aanleveren van uw administratie; u kunt er ook voor kiezen alles digitaal bij ons aan te leveren. Scannen, mailen en wij doen de rest! Bent u op zoek naar een betrouwbaar en voordelig administratiekantoor? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of gesprek.

  3. OPZEGGEN.NL

    Nederland

    Opzeggen Vriendenloterij Wil je de Vriendenloterij annuleren? Voer de gevraagde informatie in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken hem en stuur de brief naar het opgegeven adres. U ontvangt een bevestiging van de Vriendenloterij wanneer uw deelname is gestopt. Gratis afmelden bij Vriendenloterij U kunt de annuleringsbrief voor de Vriendenloterij rechtstreeks gratis downloaden. U hoeft zich niet bij ons te registreren en wij zullen uw gegevens niet opslaan als u de gratis annuleringsbrief gebruikt. U kunt de annulering zelf verzenden. Zo eenvoudig werkt het! De Vriendenloterij wordt vaak gebruikt op forums en klachtensites. Er worden nogal wat klachten gedaan; online deelname annuleren is moeilijk, het is moeilijk om de juiste annuleringspagina op de Vriendenloterij-website te vinden en telefonisch annuleren leidt vaak tot wachttijden. Bovendien klagen nogal wat mensen over de moeite die het kost om de Vriendenloterij te overtuigen om uw deelname te stoppen. Ze zijn volhardend als het gaat om het behouden van jou als speler. Maar als je stand houdt, leidt dit uiteindelijk tot het gewenste resultaat; het opzeggen je deelname online bij de Vriendenloterij!

  4. TENTOO HOLDING BV

    Nederland

    Payroll van Tentoo maakt ondernemerschap een stuk eenvoudiger. Met payroll heb je namelijk geen zorgen om verloningszaken! Tentoo is het eerste payroll bedrijf van Nederland. Met onze payroll dienst ondersteunen wij sinds 1992 flexwerkers, freelancers, zzp’ers en werkgevers van klein tot groot. Zo ervaren zij geen zorgen, risico’s en belemmeringen rondom uitbetalingen en werkgeverschap. Met 23 jaar ervaring weten wij precies hoe wij hen met payroll onbekommerd kunnen laten ondernemen! Werkgevers en freelancers die kiezen voor payroll van Tentoo kunnen rekenen op gemak, maximale flexibiliteit en uitstekende service.Tentoo vindt dat je als freelancer, zzp’er of ondernemer moet kunnen rennen, springen en vliegen. Niets mag je daarin tegenhouden. Daarom ondersteunt Tentoo al sinds 1992 ondernemers en freelancers met payroll. Tentoo is het eerste payroll bedrijf van Nederland.Tentoo is in Amsterdam ontstaan door een vraag uit de creatieve sector. Freelancers wilden op een eenvoudige, snelle en legale manier ingehuurd worden, zonder administratieve rompslomp. De oprichters van Tentoo maakten dit met payroll mogelijk. Met payroll is een compleet nieuwe manier van verlonen ontstaan in Nederland.Behalve freelancers, zagen ook werkgevers de voordelen van payroll in. Binnen de kaders van goed werkgeverschap konden zij met payroll op een eenvoudige manier flexibeler omgaan met hun medewerkersbestand.

  5. PAVM

    Nederland

    In het kort Wij zijn specialist in vastgoedbeheer voor Verenigingen van Eigenaren en bieden hiervoor diensten aan op administratief, financieel en technisch vlak. Gedeeltelijk beheer, compleet beheer of een maatwerkvorm, het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Onze missie Vastgoedeigenaren ontzorgen door actieve en constructieve begeleiding. Onze kernwaarden Elke beheerder biedt nagenoeg dezelfde diensten aan, u kunt dat ook van ons verwachten. Waar u daarnaast op kan rekenen is dat wij onze kernwaarden naleven, samengevat in de term BRONS. Deze waarden zijn voor ons het uitgangspunt voor de klantbediening. Betrokkenheid Wij hechten veel waarde aan persoonlijke bediening en willen de klant graag leren kennen. Goed luisteren en inleven in uw situatie vinden wij dan ook een vanzelfsprekendheid. Resultaatgerichtheid We doen wat we beloven, oftewel afspraak is afspraak. Wij denken mee en helpen actief om problemen op te lossen waar u tegenaan loopt. Optimaal resultaat is waar wij ons hard voor maken. Optimisme We zijn ras optimisten, in alle moeilijkheden zien wij mogelijkheden en gaan dan ook geen issue uit de weg. Nuchter We houden van simpel en met plezier zaken doen. We spreken daarbij een heldere taal met een lach, dat vinden wij belangrijk. Samenwerking Wij zoeken de klant actief op om de wederzijdse ervaringen te bespreken. In de periodieke bezoeken horen we graag wat u van ons vindt en wat wij mogelijk nog extra kunnen betekenen.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. ICTADMIN

    Nederland

    Boekhouding: Het officieel het vastleggen van financiële feiten van een persoon, bedrijf of instelling. Ook wel accounting genoemd. In Nederland is een ondernemer volgens het Burgerlijk Wetboek wettelijk verplicht om een boekhouding te hebben (art 15i lid1 boek 3 BW / art 10 lid1 boek 2 BW). ICT Admin is specialist in het verzorgen van de boekhouding. Een boekhouding omvat een administratie van debiteuren en crediteuren en een jaarverslag. Dat gebeurt door het regelmatig bijhouden van uitgaven en ontvangsten bij transacties, waardoor de geldstromen evenals financiële positie van het bedrijf op de voet kan worden gevolgd. Op basis van deze gegevens kan de koers van het bedrijf worden bepaald en het bedrijfsbeleid worden afgestemd op winstgevende activiteiten. ICT Admin kan u helpen met het inrichten en bijhouden van uw boekhouding. Klik op help mij met mijn boekhouding en maak een afspraak. Met de boekhouding kan een professional van ICT Admin u informeren over de financiële positie van uw bedrijf door inzicht te verschaffen in de winsten en verliezen. Wij doen voor u de verplichte informatie verstrekking naar de belastingdienst, zoals het indienen van de BTW- of Inkomstenbelasting aangifte. Indien uw bedrijf een zelfstandig rechtspersoon is, zoals een BV, kan ICT Admin de Vennootschapsbelastingaangifte verzorgen. Voor eerste hulp bij het op orde brengen van de papieren bel mij op: 075-6150322

  2. HIGHWAY TO HRM

    Nederland

    Het gaat goed met uw business, maar heeft u ooit aan HR uitbesteden gedacht? U heeft uw focus op uw eigen business en alles verloopt helemaal naar wens. U heeft uw eigen personeel en dit biedt u veel kansen en mogelijkheden. Om dan ook nog de actuele wet- en regelgeving voor personeel bij te houden is lastig. Uw personeelszaken kunnen daardoor echter onnodig duur én een frustratie worden en dat is helemaal nergens voor nodig! Want heeft u, bijvoorbeeld, gedacht aan; •Het opleidingsbeleid? •De nodige functieprofielen? •Uw personeelshandboek? •De inhoud van het personeelsdossier? •Een bedrijf breed verzuimbeleid? •Een gedegen personeels- en salarisadministratie? •UW HR uitbesteden? Zomaar wat zaken die op uw pad komen als u personeel in dienst heeft. En dan hebben we het nog niet eens over de transitievergoeding of verplichte zorg als de medewerker al uit dienst is. Heeft u wellicht geen idee wat uw rechten en plichten zijn bij zwangerschap van uw medewerker? Een optimale personeelsadministratie voorkomt veel slapeloze nachten. Oftewel; Ziet u door de bomen het bos niet meer? Wij helpen u graag! Voorkomen is tenslotte beter dan genezen, zeker met de huidige wetgeving.

  3. BUDGETCOACH MEDEMBLIK

    Nederland

    Helderheid in geld- en bankzaken is helderheid in uw hoofd. Mijn naam is Danielle Kip en ik ben Budgetcoach. Samen met u zet ik uw geldzaken op een rij en maak ik uw uitgavenpatroon inzichtelijk. Ik doe dit met een vakkundigheid die niet alleen duidelijkheid schept maar ook kostenbesparend werkt. Met name door het feit dat ik u handvatten aanreik waarmee u onafhankelijk en met de nodige kennis zelf een nieuw begin kunt maken.

  4. ACCOO

    Nederland

    Administratieve dienstverlening gericht op zzp'ers. Wij richten ons op bouwbedrijven, transportbedrijven, klusbedrijven, timmermannen, vertalers, adviseurs, zelfstandige medici etc. Wij verzorgen de boekhouding, geven advies en bieden een online boekhoudprogramma.

  5. BVTT ADMINISTRATIE

    Nederland

    BvtT Administratie is een administratiekantoor voor verzorging van boekhoudingen en belastingaangifte en de daarbij behorende zaken speciaal gericht op het gebied van het MKB en zelfstandige ondernemers.

  1. AMSTENRADE ADVIES

    Nederland

    Amstenrade Advies is een full service administratie- en advieskantoor. Inmiddels bedienen wij onze klanten vanuit vier vestigingen (Enkhuizen, Almere, Lelystad en Amsterdam) op het gebied van accountancy en belastingadvies. Maar ook op het gebied van salarisadministratie- en advies, bedrijfsadvies en marketing staan we u graag bij.

  2. BDO ACCOUNTANTS & ADVISEURS

    Nederland

    Het bedrijf BDO ACCOUNTANTS & ADVISEURS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is tevens aanwezig in de sectoren Boekhouding, accountants, curators, en Boekhouding, accountants, curators. Het is gevestigd in Amstelveen, Nederland.

  1. FIT ADMINISTRATIES B.V.

    Nederland

    Het bedrijf FIT ADMINISTRATIES B.V., is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Alkmaar, Nederland.

  2. BOEKHOUDER HAARLEM

    Nederland

    Het bedrijf BOEKHOUDER HAARLEM, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Haarlem, Nederland.

  3. AMSTEL GATEWAY

    Nederland

    Het bedrijf AMSTEL GATEWAY, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Amsterdam, Nederland.

  4. BLOEDJES ADVIES & CONSULTANCY

    Nederland

    1 januari 2018 is Richard Bloedjes FFP CFP® uit Limmen als financieel planner gestart met Bloedjes Advies & Consultancy. Het bedrijf houdt zich bezig met hypotheken, pensioen, vermogen, en ondernemersadvies. Na jarenlang in dienst te zijn geweest bij grote landelijke verzekeraars is Richard gestart als zelfstandig ondernemer. Hij wil met zijn bedrijf onderscheidend zijn op het gebied van oplossingsgericht financieel advies. Niet denken in problemen maar op zoek gaan naar een oplossing. Het werkgebied van Bloedjes Advies & Consultancy ligt tussen Amsterdam en Alkmaar. Limmen is als centraal middelpunt hiermee de ideale uitvalsbasis. Samen met jou naar een oplossing zoeken, daar zijn wij bedreven in. Bloedjes Advies & Consultancy is gespecialiseerd om aan de hand van jouw risico's of de risico's van je bedrijf met jou mee te denken en tot een voor jou goed resultaat te komen. In het vertalen van alle geldzaken naar begrijpelijk Nederlands. Wij berekenen je maandlasten wat overzichtelijk en begrijpelijk is en bepalen zo hoeveel je kunt lenen en eventueel aan aflossing kwijt bent. We houden hierbij uiteraard rekening met een mogelijke boeterente en overstapkosten. Het gaat er uiteindelijk niet alleen om wat je maximaal kunt lenen. Naast je hypotheek helpen we je ook om de gevolgen van bijvoorbeeld pensioen, echtscheiding, werkloosheid en arbeidsongeschiktheid in kaart te brengen of een complete financiële planning voor je op te maken. We werken met veel geldverstrekkers.

  5. SCHULDHULP ZAANSTAD

    Nederland

    Schuldhulp Zaanstad is een professioneel bedrijf dat klanten rust, overzicht en structuur biedt. Schuldhulp Zaanstad biedt de volgende diensten: Voor particulieren: budget check budgetcoaching: online en/of in persoon budgetbeheer hulp bij invullen formulieren en/of aanvragen toeslagen / kwijtschelding Voor bedrijven: budgetcoaching voor werknemers - zie diensten particulieren - budgetbeheer voor werknemers workshops voor afdeling HR: (vroeg)signalering van werknemers met -problematische- schulden workshops budgetteren voor werknemers 1 op de 7 huishoudens heeft financiële problemen Schuldhulp Zaanstad kan je helpen, door: inzicht te creëren in je financiën: wat zijn je inkomsten en uitgaven. Is er sprake van schulden overzicht te creëren: maand- en jaaroverzichten zodat je precies weet wat er binnenkomt en wat eruit gaat. een plan van aanpak op te stellen: mogelijk heb je recht op extra voorzieningen waardoor je meer inkomsten hebt. Of je kunt besparen op je vaste lasten. Ook maken we een plan of en hoe je je schulden kunt aflossen coaching: we ondersteunen je in het proces van het aanpakken en oplossen van schulden.