• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • promotionele marketing

Resultaten voor

Promotionele marketing - België

België
  1. SEPIA

    België

    Sepia is gespecialiseerd in de uitvoering van promotionele activiteiten en evenementen.In samenwerking met onze klanten ondersteunen wij - via een totaalpakket aan diensten - deaanwezigheid van het merk in het verkoopnetwerk en op externe evenementen. Sepia's kernactiviteit is het overnemen van de operationele taken bij de realisatie van deze promoties.Net dit laat onze klanten toe zich te focussen op hun eigen core-business.

  2. FLEXUS ADVERTISING

    België

    Bij FLEXUS group vindt u alles voor doeltreffende marketing en succesvolle communicatie rond uw merk. In elk domein heeft het bedrijf een (totaal)oplossing voor u klaar. En met zijn strategische expertise, relevante, doeltreffende creaties en een vlekkeloze uitvoering maakt Flexus het verschil. FLEXUS group bestaat uit deze bedrijven: FLEXUS adv, the communication company; FLEXUS media, the conversation company en BRANDY, the branding company.

  3. PUNTA LINEA COMMUNICATIONS

    België

    Het bedrijf PUNTA LINEA COMMUNICATIONS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Reclamecreatie - grafische ontwerpers. Het is tevens aanwezig in de sectoren Direct marketing, Direct marketing, en promotionele marketing. Het is gevestigd in Aartselaar, België.

  4. EXCLU-MEDIA

    België

    Verified by europages badge

    Exclu-Media is specialized in the advertising. Advertising helps educate consumers about how your products or services help them and what your brand stands for. You can use ad campaigns to improve your brand building and generate a deeper understanding of your brand—from your company mission to the value of what you sell. Advertising has three main objectives: to inform, to persuade, and to remind. So, whenever you are creating an advert for your brand, make sure it services these three purposes.What are the four benefits of advertising? Main benefits of effective advertisements Increasing brand & products awareness. Standing out from the competition. Attracting current & potential customers. Educating your business customers. Increasing Sales Volume & ROI. Improving your brand positioning “image” Supporting other business operations. Advertising can increase sales by telling potential and current customers about your new product launches, special offers and improvements. Apart from reminding current customers about your business, advertising can also help to create or develop a distinctive brand for your business.

  5. DRU INTERNATIONAL

    België

    DRU maakt koelkasten sexy. In de luwte van het blitse marketing-gedruis, verzet DRU reeds meer dan 22 jaar bakens in de wereld van de second placement impuls-koelers. Gekoelde displays van DRU zijn duidelijk niet louter functioneel – het koel houden van waren – maar spelen een actieve rol in de  commerciële en promotionele sfeer waarin een merk zich aan de consument wenst te presenteren. DRU gekoelde displays brengen de campagne en boodschap tot in elke hoek van een verkooppunt, met behoud van kwaliteit  én integriteit van het product.