MIFRATEL

België

Office Building Outline icon Dienstverlener

MIFRATEL

Waarom het contacteren van uw klanten aan een contactcenter overlaten? Heel eenvoudig. Een contactcenter is specialist in het contacteren van mensen. Klanten bellen, mailen, schrijven is onze job, dag in dag uit. Onze agenten weten er dan ook alles van. Ze krijgen voortdurend opleiding, zijn op de hoogte van wat er vandaag bij de mensen leeft en weten daardoor als geen ander hoe uw klanten te overtuigen.

Domain icon Dienstverlener

MIFRATEL

Oktrooiplein 1/501

9000 Gent - België

Bedrijfsinfo

Belangrijke cijfers

  • Bezetting
    11 – 50

Organisatie

  • Jaar van oprichting
    2002
  • Bedrijfsvorm
    Hoofdkantoor – Moederbedrijf
  • Hoofdactiviteit
    Dienstverlener

Activiteiten van

  • Werving- en selectiebureau
  • contactgegevens klanten
  • klantenbinding
  • hulpcentrum klanten
  • klantenrelaties
Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis