• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • online administratie

Resultaten voor

Online administratie - Import export

  1. DIRECT FINANCIAL CONTROL

    Nederland

    Onze activiteiten bestaan naast het opzetten, begeleiden, verzorgen en controleren van uw financiële administratie en jaarrekening in de cloud, eveneens het verzorgen van de diverse controlling activiteiten en analyse rapportages. Het verzorgen van de loonadministratie en fiscale aangiftes behoren eveneens tot de dienstverlening, in samenwerking met partners. Onze dienstverlening is gericht op MKB startende, bestaande en tevens internationale ondernemers in de verschillende bedrijfstakken in de omgeving Haarlemmermeer + Schiphol, Amsterdam en omstreken. Om uw onderneming goed te kunnen sturen zijn managementrapportages van belang die ten alle tijden beschikbaar zijn via online applicaties. Naast het realiseren van diverse standaard financiële rapportages en dashboards (omzet, kosten, winst, liquiditeiten) biedt Direct Financial Control diverse controlling activiteiten aan. Voor het voeren van de administratie maken wij gebruik van Exact Online. Aan Exact Online kunnen veel systemen en applicaties gekoppeld worden, zoals CRM systemen, banken, kassasystemen, webshops. Verdere features zoals online facturatie en loonadministratie. Wij bieden een aantal mogelijkheden aan om samen uw administratie te doen. Is uw bedrijf verplicht een jaarrekening op te stellen, dan kan Direct Financial Control u helpen met de vervaardiging van het rapport. Eveneens geheel kant en klaar dossier maken voor de accountant inclusief de nodige specificaties, audit trail en controle

  2. ATGBROKERS

    Cyprus

    Het bedrijf ATGBROKERS, is een Multi-Category, en actief in de sector Raadgeving aan bedrijven. Het is tevens aanwezig in de sectoren bedrijfsadministratie, en online administratie. Het is gevestigd in Kissonerga, Paphos, Cyprus.

  3. NRV OUTSOURCING SERVICES

    India

    Het bedrijf NRV OUTSOURCING SERVICES, is een Dienstverlener, en actief in de sector Gegevensinvoer. Het is tevens aanwezig in de sectoren Gegevensanalyse, Gegevensanalyse, 3-D constructies, web designer, en online administratie. Het is gevestigd in Ahmedabad, India.

  4. TRAINING ONLINE S.R.O.

    Tsjechische Rep.

    Het bedrijf TRAINING ONLINE S.R.O., is een Detailhandelaar, en actief in de sector Universiteiten. Het is tevens aanwezig in de sectoren online administratie, en opleiding en scholing. Het is gevestigd in Praha 10, Tsjechische Rep..

  5. FINWOO BOOKKEEPING & TAX

    Nederland

    Het bedrijf FINWOO BOOKKEEPING & TAX, is een Dienstverlener, en actief in de sector Boekhouding, accountants, curators. Het is tevens aanwezig in de sectoren financieel analyse-advies, boekhouders, en online administratie. Het is gevestigd in Amsterdam, Nederland.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. TVDW ADMINISTRATIE- & ADVIESKANTOOR VOOR ZZP EN MKB - WAALWIJK

    Nederland

    Het bedrijf TVDW ADMINISTRATIE- & ADVIESKANTOOR VOOR ZZP EN MKB - WAALWIJK, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is tevens aanwezig in de sectoren Administratieve en financiële diensten - outsourcing, Ondersteuning van het MKB, Administratieve en financiële diensten - outsourcing, en online administratie. Het is gevestigd in Waalwijk, Nederland.

  2. LEVELCARE

    Frankrijk

    Het bedrijf LEVELCARE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Secretariaat - outsourcing. Het is tevens aanwezig in de sectoren online administratie. Het is gevestigd in Asnieres-Sur-Seine, Frankrijk.

  3. AGILITEC BV

    Nederland

    In een tijd waar productiekosten meer en meer onder druk staan, is het van belang zo snel mogelijk deze verborgen capaciteit in uw installatie blijvend te benutten. Ongemerkt raakt dagelijks een deel van uw productiecapaciteit verloren, soms wel meer dan 50%. Met MyPlantFloor van Agilitec krijgen u en uw medewerkers een compleet en realtime inzicht in het reilen en zeilen van de productievloer. Dankzij de volledig geïntegreerde online order en producten administratie heeft MyPlantFloor ook behoorlijk wat Manufacturing Execution System (MES) functionaliteit aan boord. Het resultaat? Administratieve verlichting en bewustwording die uiteindelijk leidt tot productieverbetering en proces optimalisatie. Medewerkers worden gemotiveerd om het nog beter te doen, iedere dag weer. MyPlantFloor is verder uitbreidbaar met extra modules en kan worden gekoppeld aan ieder ERP-systeem. Het is daarmee veel meer dan een OEE software pakket.

  4. TO ASSIST, GRENZELOZE DIENSTVERLENING

    Nederland

    Lianka Vermeulen en Hannie Aalbrechtse vormen samen het team virtuele assistenten van To Assist, Grenzeloze Dienstverlening. We bieden mkb’ers en zzp’ers de helpende hand met administratieve-, secretariële en online ondersteuning. Professioneel maatwerk met flexibele inzetbare assistentie. We zijn er voor jou! Onze service Administratie •Online boekhoudsysteem inrichten •Banktransacties verwerken •Offertes opmaken en versturen •Inkoop- en/of verkoopfacturen verwerken •Debiteurenadministratie •Crediteurenadministratie •Btw-aangifte Secretarieel •E-mail- en/of agendabeheer •Logo en huisstijl helpen ontwerpen •Promotiemateriaal opmaken en bestellen •Digitaal sjabloon opmaken voor brief | factuur | offerte •CRM-systeem inrichten en beheren •Procesoptimalisatie •Sparringpartner •Documenten structureren •Teksten redigeren •Algemene voorwaarden en/of privacyverklaring opstellen Online •Website bouwen en beheren •E-mailmarketing inrichten •Nieuwsbrieven opmaken en redigeren •Berichten posten op Social Media •Onlineprogramma’s ondersteunen •Blog-teksten redigeren | SEO Heb je een opdracht of werkzaamheden die je niet terugvindt in bovenstaand overzicht, aarzel dan niet. Vraag het ons gewoon. Vooraf bespreken we met elkaar welke taken wij voor je kunnen doen. Wij zijn flexibel en denken graag mee. We zijn er voor jou! Ben je nieuwsgierig geworden wat wij voor je kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

  5. ACTIUM ADMINISTRATIE EN BELASTINGEN

    Nederland

    Actium werkt actief met uw bedrijfsadministratie. Een goede administratie geeft u inzicht in uw winst en verlies positie. Een goede administratie geeft u in één oogopslag inzicht in uw solvabiliteit en investeringsruimte. Belangrijke parameters waarmee u succesvol kunt ondernemen. Daarom is het belangrijk een up to date administratie te hebben met duidelijke overzichten, kengetallen en percentages. U kunt uw administratie namelijk geheel of deels uitbesteden aan Actium. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen de dagelijkse boekhouding in eigen beheer te houden, maar uw jaarrekening en het indienen van uw fiscale aangiften aan Actium over te laten. Alle opties zijn mogelijk. In een gesprek wordt duidelijk wat uw wensen zijn en wat Actium hierin voor u kan betekenen. Actium biedt u ook de mogelijkheid uw administratie online bij te houden. U verwerkt dan zelf uw financiële gegevens in het online boekhoudprogramma van Actium: CASHWeb. Via CASHWeb kan Actium op afstand rechtstreeks in uw administratie werken. U hoeft dan geen bestanden meer te mailen.

  1. ADMINISTRATIENL

    Nederland

    Ben jij een ondernemer en wil je de administratie online geregeld hebben en online boekhouden, dan is AdministratieNL, de online boekhouder van Nederland, geschikt voor jou. Of het nou gaat om een eenmanszaak, ZZP, V.O.F. of een B.V., zolang je maar digitaal kan aanleveren. Je kan de facturen aanleveren via de app, website of e-mail. Onbezorgd online boekhouden va. € 39 per maand. AdministratieNL biedt je alle voordelen van een traditioneel administratiekantoor aan, zonder de nadelen. Via AdministratieNL heb je 24/7 inzicht in je administratie. Ons slimme software zet automatisch je facturen, bonnen en bankafschriften in je administratie en zorgt voor een enorme tijdsbesparing. Hierdoor kunnen wij zeer aantrekkelijke abonnementstarieven aanbieden. Je hoeft als ondernemer niet meer te veel te betalen voor je boekhouding. Ons slimme software bespaart onze administrateurs heel veel tijd wat betreft de complete verzorging van je boekhouding. Hierdoor kunnen wij zeer aantrekkelijke tarieven aanbieden aan ondernemers. Je facturen, bankafschriften en kasboek worden automatisch ingelezen door onze software. Zodoende blijft je boekhouding continu op orde. AdministratieNL biedt je alle voordelen van een traditioneel administratiekantoor aan, zonder de nadelen.

  2. BOEKHOUDER HAARLEM

    Nederland

    Boekhouder Haarlem is een betaalbare boekhouder die zeven dagen per week bereikbaar is. Boekhouder Haarlem staat elke dag klaar voor de ZZP’er omdat hij weet dat een zelfstandige graag ook na 17.00 uur of in het weekend wil afspreken. De vaste all-in-prijs bedraagt 80 euro excl btw per maand.Uw kosten zijn aftrekbaar, dus uw voordeel is -afhankelijk van uw tarief voor de Inkomstenbelasting 42 procent of 50 procent. Niet alleen onze kosten zijn aftrekbaar, wij wijzen u ook op andere kosten die u in rekening kunt brengen van de winst. De afgelopen jaren hebben we de meeste werkzaamheden gedigitaliseerd. U kunt de administratie elk kwartaal online aanleveren. Wij verwerken alles en bellen u met de uitslag over de omzetbelasting.We zijn een boekhouder in Haarlem en hebben twintig jaar ervaring met de administratie van de ZZP’er. Wij nemen u alle zorgen van het voeren van een administratie uit handen, zodat u zich kunt richten op datgene waar u geld mee verdient. Mail of bel ons voor een kennismaking op 06-13936399, zeven dagen per week open. Ook na 17.00 uur.

  1. JORIS - DE ONLINE BOEKHOUDER -

    Nederland

    Moderne technologische tijden vragen om een moderne boekhouder. Bij Joris wordt A t/m Z volledig professioneel online geregeld. De ondernemer bespaart door zelf te boekhouden in ons online boekhoudpakket. Wij richten in en leggen een koppeling met uw zakelijke bank. U verwerkt en Joris controleert en corrigeert. Wij verzorgen de belastingaangiften en adviseren waar nodig. U betaald een vast bedrag per maand (incl. boekhoudsoftware). Voordelen: -Geheel online maar toch persoonlijk - Kostenbesparing - Meer focus/tijd voor ondernemen - Administratie 24/7 benaderbaar - Online archief van administratie - Efficiënte en moderne samenwerking - Altijd inzicht in je cijfers - Vast tarief

  2. WEBGARDEN KFT.

    Hongarije

    Verified by europages badge

    Webgarden Kft. is werkzaam sinds 2006. Sindsdien kent het bedrijf een uitzonderlijke en internationale groei. Naast het hoofdkantoor dat nog steeds in Boedapest, Hongarije is gewestigd, heeft het tevens internationale vestigingen geopend in Montenegro en onlangs tevens in Marokko. Ons bedrijf weet op succesvolle wijze projecten uit te voeren of te voltooien voor kleine en grote bedrijven in het binnen- en buitenland. Deze brede dekking biedt ons de mogelijkheid aan de behoeften van onze klanten te voldoen. We hebben op het moment referenties in 28 verschillende landen en bieden onze diensten aan zowel openbare instellingen als privébedrijven aan. Deze ervaring en de internationale aanwezigheid dienen als de drijvende kracht achter een succesvolle multiculturele samenwerking wereldwijd. Wij hechten een groot belang aan een goede band met onze klanten, daar ons succes afhankelijk is van hun succes. Wij zijn ervan overtuigd dat onze klanten de hoeksteen van onze bedrijfsdoelstellingen zijn. Het is dan ook essentieel om ze goed te kennen (samen met het contactpersoon), goed naar ze te luisteren, van ze te leren en hun activiteiten en professionele doelen te begrijpen om aan hun behoeften te kunnen voldoen. Hun tevredenheid vormt de basis van ons succes en de kern van ons bedrijfsmodel.

  3. MIJNACCOUNTANT.ONLINE

    Nederland

    Nog steeds zit Nederland vol met accountants en accountantskantoren die op een traditionele oubollige werken terwijl de wereld om hun heen in rap tempo aan het veranderen is. Het digitale tijdperk raakt ook de manier van werken en denken voor deze beroepsgroep. Wij hebben inmiddels afscheid genomen van deze manier van werken en denken, wij denken vooruit en sluiten onze dienstverlening aan bij een tijdperk van digitaliseren waar alles in een hoog tempo met een hoge mate van geautomatiseerde processen wordt verwerkt. Mijnaccountant.online is een accountantskantoor welke haar diensten zoals de naam al doet vermoeden online aan biedt. In deze snelle moderne wereld willen we liefst zoveel mogelijk automatiseren en digitaliseren. Van de administratie tot de jaarstukken, belastingaangiften tot advisering. Wij breken met tradities door u financiële service aan te bieden en gebruik te maken van geavanceerde software en tools waar u op mee kunt liften. Uw administratie up-to-date? Uw administratie en jaarrekening digitaal en online toegankelijk? Online communiceren met uw accountant-adviseur? Bij ons kan dit tegen scherpe vaste prijzen omdat wij online werken en de software en tools gebruiken om ons werk efficiënt uit te voeren zonder daarbij de kwaliteit uit het oog te verliezen.

  4. DE VLIEGER ADMINISTRATIES

    Nederland

    De Vlieger Administraties is een administratiekantoor in de regio Leiden. U kunt bij ons terecht voor (online) boekhouding, belastingadvies en uw belastingaangiften van uw bedrijf. Wij zijn gespecialiseerd in, startersbegeleiding, zzp-ers en klein MKB. Ons kantoor onderscheid zich in hoge mate van automatisering. Het voordeel hiervan is dat de administratie voor u klant, maar ook voor ons minder tijdrovend is. Dit resulteert in scherpe tarieven. Wij werken met vaste maandtarieven zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. U kunt met ons contact opnemen voor een vrijblijvende offerte en adviesgesprek

  5. 1FINANCIAL

    Nederland

    Zoek jij een goede boekhouder in Utrecht? Bij ons kun je je boekhouding uitbesteden tegen een scherp vast maandtarief. Wil je ook je salarisadministratie of loonadministratie uitbesteden, dan ben je bij ons ook aan het juiste adres. Voor Belastingadvies kun je ook bij onze vakkundige boekhouders terecht. We zijn van alle markten thuis. De online boekhouders van ons administratiekantoor in Utrecht denken met jou mee in mogelijkheden en zorgen dat de financiële administratie alles een huis staat. Waarom een boekhouder in Utrecht? Het voordeel is dat ons administratiekantoor in Utrecht goed bereikbaar is voor wanneer je een afspraak met onze boekhouders wilt. Onze passie is om de administratie goed op orde te brengen en inzicht te bieden in jouw resultaten. Woon je in de buurt en zoek je een boekhouder in Utrecht, maak dan snel kennis met ons. Ook starters kunnen wij goed op weg helpen om zoveel mogelijk te kijken naar belastingvoordelen en advies te geven. Boekhouder Utrecht gezocht? Bij ons kun je terecht voor de volgende zaken: Financiële administratie - Boekhouding voor starters - Salarisadministratie - Loonadministratie - Jaarrekening laten maken - Deskundig advies - Inhuur administratief personeel

  6. DOUANO

    België

    Douano is online software voor brouwerijen, stokerijen, drankenhandels en importeurs. Douano vereenvoudigt uw administratie: accijnsbeheer, voorraadbeheer, klantenbeheer, dubbele boekhouding, ... U kiest zelf welke modules en opties u nodig hebt. Leeggoed, verpakkingsheffing, lotnummertracering, accijnsaangifte: Douano bundelt alles wat de drankensector nodig heeft in één pakket. Douano is een cloud oplossing. Het enige wat u nodig hebt is een browser en een internetverbinding en dan kan u meteen aan de slag. Onze prijzen zijn gebaseerd op een maandelijks bedrag dat afhangt van de versie die u kiest. In al onze plannen zijn dagelijkse backups en ondersteuning inbegrepen. Daarnaast is er een eenmalige implementatiekost voor het opzetten van uw Douano omgeving, een halve dag opleiding en het helpen overzetten van uw gegevens naar Douano. Kortom: alles om uw administratie op een zorgeloze manier te transformeren naar een geautomatiseerd systeem! Bovenop het standaard Douano platform, bieden we ook uitbreidingen aan in de vorm van plugins. Een plugin kan gebruikt worden om te koppelen met externe software (zoals een boekhoudprogramma) of om bepaalde functionaliteiten van Douane op maat aan te passen (zoals een specifieke factuurlayout).

  7. ADMINISTRATIEKANTOOR BARNFIELD

    Nederland

    Hét administratiekantoor voor ZZP'ers en Freelancers. Administratiekantoor Barnfield is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en de Freelancer.Vanaf € 79, 50 per maand Verzorgen wij je volledige boekhouding en je aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de boekhoud-app! We werken voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf! Zo weet je altijd waar je aan toe bent.Onze missie Onze missie is om jou op gebied van administratieve en fiscale verplichtingen, zoals het bijhouden van een boekhouding en het doen van belastingaangiftes te ondersteunen.Wij ontzorgen jou als ondernemer zodat je je optimaal kan focussen op je bedrijf en werkzaamheden.Vanzelfsprekend maken wij daarbij gebruik van de modernste Exact online software en de mobiele app van Exact online. Hierdoor heb je via je smartphone je administratie altijd bij de hand en kun je bijvoorbeeld direct na het tanken je bonnetje scannen en komt deze direct in je administratie terecht. Wij beoordelen vervolgens of de automatische boeking correct is en passen hem zo nodig aan. Het maandelijks komen brengen en halen van een stapel facturen is niet meer nodig. Omdat ook je bankrekening wordt gekoppeld hoef je ook niet aan het eind van elke maand de bankafschriften toe te zenden of te komen brengen, dat gaat allemaal online. Dat scheelt veel tijd en de kans op iets vergeten of te laat aanleveren wordt daardoor aanzienlijk verkleind. Doordat we efficiënt werken hebben wij tijd voor persoonlijk contact.

  8. BOEKHOUDERZZP

    Nederland

    Het vergelijkingsplatform boekhouderzzp.com vindt de beste boekhouder bij u in de regio, voor uw administratie. Wij koppelen ondernemers en boekhouders/belastingadviseurs aan elkaar en dat doen we succesvol door heel Nederland. Bij ons vergelijkt u op een onafhankelijke wijze boekhouders in uw regio. Een goede en betaalbare boekhouder is via ons snel en makkelijk gevonden. Ons platform is succesvol door zijn eenvoud. Onze service gratis en vrijblijvend. Wanneer u een aanvraag plaatst ontvangt u een persoonlijke overzichtspagina. Hier kunt u uw aanvraag aanpassen en aanvullen indien wenselijk. Ook kunt u hier alle uitgebrachte offertes van de boekhouders inzien, kiezen en afwijzen. Zo vergelijkt en selecteert u makkelijk de juiste boekhouder voor uw opdracht! We zijn er ook voor de boekhouders! Bent u boekhouder en/of belastingadviseur en wilt u graag in contact komen met nieuwe klanten? Sluit u dan aan bij boekhouderzzp.com (klik hier). Door onze online expertise werven we aanvragen via diverse kanalen. Deze aanvragen controleren we op kwaliteit en echtheid, voordat we deze naar u verzenden. Iedere werkdag krijgt u nieuwe aanvragen in uw mailbox. Het grote voordeel aan ons platform is dat u niet vastzit aan een maandelijks abonnement. U reageert alleen op de aanvragen die interessant zijn voor uw bedrijf. Een win-win samenwerking!

  1. ZZP BOEKHOUDER

    Nederland

    ZZP-boekhouder is al 25 jaar de specialist voor de ZZP’er. Voor een maandelijks bedrag van 80 euro plus BTW verzorgen wij uw gehele administratie. Dit houdt in btw-aangiften, maken van de balans en de aangifte Inkomstenbelasting. En: als startende ondernemer krijgt u gratis startersbegeleiding. Veel zzp’ ers twijfelen over het uitbesteden van hun boekhouding. Onze ervaring leert dat uitbesteden juist gunstiger is voor u. De kosten zijn aftrekbaar, u bespaart tijd en wij kennen alle belastingwetten en u niet. U wilt alleen maar zo weinig mogelijk belasting betalen en risico´s beperken. Wij zijn er om u daarmee te helpen. Bij ons gaat veel online. U kunt het mt-940 bestand van uw bank mailen, de verkoopfacturen mailen en wij vragen gericht de inkoopbonnen op. Elk kwartaal krijgt u van on seen sms-alert dat u aangifte BTW moet doen. Daarnaast spreken wij jaarlijks minimaal een of twee keer persoonlijk af om de zaken door te nemen. Als ondernemer heeft u een goede adviseur nodig. Eén die niet alleen maar terugkijkt, maar ook een die met u vooruit durft te kijken naar toekomstige investeringen, aankopen of bedrijfsopvolging. De toekomst is immers veel interessanter dan het verleden. Bel 06-13936399 voor een gratis kennismakingsgesprek. Dat kan zeven dagen per week. Ook in het weekend zijn we gewoon open.

  2. GOEDOPORDE.NL

    Nederland

    Als administratiekantoor van de toekomst werken we middels online boekhouding waardoor je 70% tijd bespaart op je administratie. Tijd die je aan ondernemen kunt besteden! Digitaal je facturen en bonnen uploaden met je smartphone of tablet was nog niet eerder zo makkelijk! Door 24/7 realtime inzage kom je niet voor verrassingen te staan en kun je overal je administratie inzien. Je hebt alleen een internetverbinding nodig. Naast de administratie zorgen we ook voor tijdige aangiften en alle fiscale verplichtingen. En dit alles voor een vaste prijs per maand voor zowel zzp'ers als voor B.V.'s. Wij maken ondernemer makkelijker! Wil jij als ondernemer tijd besparen en bezig zijn met de leuke kanten van het ondernemen? Met ons hechte team kunnen wij je hiermee helpen! Persoonlijk contact en aandacht voor onze klanten staat hierbij hoog in het vaandel! Met meerdere vestigingen in Nederland zij wij je overal van dienst. Zorg ook dat jouw administratie op orde is. GoedOpOrde.nl - Financieel op orde!

  3. DEN HARTOG ONDERSTEUNING

    Nederland

    FULL SERVICE ADMINISTRATIEKANTOOR UTRECHT Op zoek naar een administratiekantoor in regio Utrecht? Je bent ondernemer (zzp, eenmanszaak, vof of bv) en je wilt je concentreren op de zaken waar jij goed in bent? Je wilt geen omkijken meer naar bijvoorbeeld het juist voeren van je boekhouding, het tijdig indienen van je aangifte btw, het opmaken van je jaarcijfers en je aangifte inkomstenbelasting? Compleet ontzorgen Den Hartog Ondersteuning (administratiekantoor in regio Utrecht) neemt voor een vast maandbedrag al deze administratieve en belastingzaken bij jou uit handen. Wij boeken in, wij stellen de ob- en IB-aangifte voor je op en twee keer per jaar hebben we een voortgangsgesprek waarin wij jou adviseren over je administratie en belastingen. All-in pakket Ons administratiekantoor in de regio Utrecht verzorgd je totale administratie en belastingzaken. De facturen worden ingeboekt, wij stellen de belastingaangiftes (ob en IB) voor je op en 2 x per jaar hebben we een voortgangsadviesgesprek vanaf slechts € 72, 50 per maand (online administratiepakket). Advies en expertise Jij je corebusiness, wij jouw administratie en belastingzaken. Onze dienstverlening is erop gericht dat wij jou volledig ontzorgen op het gebied van administratie en belastingzaken. Graag adviseren wij jou, zodat je de focus houdt op jouw kernactiviteiten!

  4. VAN LIERE FINANCE

    Nederland

    Jouw administratie volledig verzorgd voor een gezonde prijs. Betaal niet te veel en besteed uit wat voor jou het beste werkt! Van Liere Finance is boekhouder en heeft een administratiekantoor in Gouda. Bart is gespecialiseerd in de financiële administratie, loonadministratie, belastingaangiftes en jaarstukken. Voor zzp'ers, kleine ondernemingen, MKB en start-ups. Van Liere Finance werkt met Exact Online en biedt de tools om overal en altijd in de cloud in te loggen en mee te kijken in de administratie, zodat je altijd op de hoogte bent van de financiële gegevens van jouw bedrijf, altijd up to date. Laat je adviseren op het gebied van investeringen, belastingvoordeel en weet altijd hoe je ervoor staat. Als zelfstandig ondernemer begrijp ik dat jij je als (middel)kleine ondernemer of zzp’er niet voortdurend wilt bezighouden met de financiële kanten van jouw bedrijf. Je wilt bedrijfsactiviteiten ontplooien en nieuwe ideeën uitwerken, dat is jouw passie! De boekhouding, de administratie en de fiscale zaken, daar heb je mijn hulp voor. En wel op een manier die past bij deze tijd: ik werk niet vóór jou, maar samen met jou. Van Liere Finance zorgt dat je tijdig en volledig inzage hebt in je bedrijfshuishouding en adviseert jou op basis van de meest recente cijfers. Op die manier lever ik mijn bijdrage aan de groei en het succes van jouw onderneming.

  5. 365WERK UITZENDBUREAU

    Nederland

    Uitzenden kan beter en moet transparanter. Dat is onze visie. Helder tonen wat we doen. Dat is onze missie. Onze opdrachtgevers zien precies waarvoor ze betalen. Onze uitzendkrachten hebben zelf de regie in hun eigen online account. Gemakkelijk, transparant, snel en overal te gebruiken. 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Bij 365Werk geen “another day at the office” gevoel. We zijn gretig, zelfredzaam en pragmatisch. We nemen verantwoordelijkheid en initiatief. DIY hadden wij kunnen uitvinden. We zijn vriendelijk, adequaat en snel, hebben met elkaar plezier binnen en buiten werktijd. Wat ons vooral anders maakt is dat we vinden dat uitzenden beter kan én moet! Wij werken vanuit ons hoofdkantoor in Groningen en vanuit onze tweede vestiging in Aalsmeer. Onze branches? Administratie, Callcenter, Horeca, Productie & logistiek en Schoonmaak. Voornamelijk in Groningen, Friesland, Drenthe en Amsterdam. Maar ook in de rest van Nederland.

  6. HR - TOOLBOX

    Nederland

    8 toolsHR-toolbox bestaat uit 8 verschillende online software tools. U kiest zelf welke tools u nodig heeft. Hoeveel tools u ook neemt, 1 ding is zeker: deze online software neemt u werk uit handen. HR-toolbox maakt het u gemakkelijk. De uitgebreide functies die slim geïntegreerd zijn, zorgen voor minder administratie. Dit kan oplopen tot een vermindering van maar liefst 85%! HR-toolbox maakt het u gemakkelijk en de mogelijkheden zijn bijna onbegrensd. Probeer het zelf en u zult zien dat u nooit meer iets anders wilt.

  7. BIQS

    België

    BIQS automatiseert jouw bedrijfsprocessen. Wij ontwikkelen gebruiksvriendelijke ERP-software voor efficiënte planning, klantenbeheer, boekhouding en alle andere bedrijfsprocessen. BIQS is de betrouwbare partner voor performante oplossingen voor de automatisatie van je bedrijfsprocessen. Vanuit een persoonlijke aanpak ontwikkelen we gebruiksvriendelijke software voor je bedrijf. Een grondige analyse van de behoeftes van je bedrijf ligt aan de basis van een juiste oplossing. Software voor servicebedrijven zoals de verhuursector, software voor autoverhuur, machineverhuur, en vele andere sectoren. Met efficiënte oplossingen voor je administratie, planning, klantenbeheer, voorraadbeheer, offertes, facturatie en betalingsopvolging. Van standaard ERP-software pakketten tot complete oplossingen op maat, of een combinatie van beiden. Heb je behoefte aan een online planning kalender op maat? Of ben je op zoek naar een web- of mobiele applicatie om je business te vergemakkelijken. Ook hier helpen we je graag mee. Je bedrijf zal vlotter, performanter en efficiënter werken dan ooit tevoren. Zo neem je voorsprong op je concurrenten. Want een sterk verhaal naar je klanten toe begint met een betrouwbare interne werking. Als het intern niet vlot verloopt, hoe wil je je klanten dan een feilloze service bieden?

  8. JOBMARITIEM BV

    Nederland

    Werving & selectie uit handen We schrijven de vacature, screenen kandidaten, checken referenties, voeren gesprekken en stellen alleen de beste kandidaten aan je voor. Enige wat jij hoeft te doen, is kijken of het klikt. Ongeëvenaard online bereik Bereikt je vacature te weinig mensen? Laat het aan ons over: niemand is online zo zichtbaar als wij. Al Vijf jaar bouwen wij strategisch ons bereik uit, vooral onder de jongere doelgroep. Met een ruime CV database, vinden wij die match vast snel. Flexibiliteit ten top Jij zet je uitzendkrachten met een oproepcontract alleen in als je ze nodig hebt. Dat betekent snel extra mensen bij drukte, maar niet te veel betalen als de klus geklaard is. Geen werkgeversrisico’s Jobmaritiem draagt alle werkgeversrisico’s en is dus de partij die betaalt bij ziekte en re-integratie. Geen rompslomp, geen omkijken Administratie, contracten en verloning ... Allemaal niet jouw pakkie-an. Wij regelen dat. En als je wilt, verzorgen we ook trainingen en planningen. Langere proeftijd Vaak zie je pas na enkele maanden of iemand goed past. Met een uitzendkracht kun je de officiële proeftijd risicoloos verlengen. Je kunt altijd besluiten die leuke uitzendkracht toch in vaste dienst te nemen. Maatwerk en persoonlijke aandacht Wat Jobmaritiem anders maakt dan de rest? Onze klanten noemen ons betrouwbaar, positieve energie en persoonlijke manier van doen. Wij willen jou écht leren kennen, zodat we maatwerk kunnen leveren

  9. VAN WINSSEN PERSONEEL EN SALARIS

    Nederland

    Van Winssen Personeel en Salaris is specialist in salarisadministratie uitbesteden en het automatiseren van hr-taken. Met onze personeelsadministratie software Personeel en Salaris Online kunt u eenvoudig alle zaken in uw online personeelsadministratie bijhouden. De ervaren salarisadministrateurs van Van Winssen Personeel en Salaris helpen u met alle zaken rondom uw personeels- en salarisadministratie. Waarom kiezen ruim 800 werkgevers voor Van Winssen Personeel en Salaris? * Persoonlijke dienstverlening door salarisspecialisten met veel ervaring* Omdat ze genoeg hebben van alle fouten in de salarisadministratie * Onze handige app voor verlofaanvragen, akkoord via e-mail met 1 druk op de knop * Digitale loonstroken met 1 druk op de knop veilig verstuurd naar uw werknemers * Het persoonlijke contact met 2 vaste contactpersonen * Vele koppelmogelijkheden op het gebied van tijdregistratie en planning, financiële administratie en andere software HR Extra maakt dagelijkse HR taken een stuk makkelijker; verlof aanvragen via de app en met 1 klik accorderen vanuit e-mail. Met 1 druk op de knop een arbeidsovereenkomst met alle gegevens opstellen en vervolgens digitaal laten ondertekenen. Medewerkers sturen eenvoudig zelf wijzigingen en declaraties in via de app. En heel veel meer. HR Extra biedt volop mogelijkheden om uw HR taken te automatiseren.

  10. RESENGO

    België

    Het beste online reserveringssysteem voor elke sector, perfect aangepast aan uw zaak en uw manier van werken! Resengo Verhoog uw vindbaarheid op het web door een premium vermelding op ons uniek en zeer populair social media platform voor alle zaken waar men 'op afspraak' werkt. i-Tafel De perfecte online reserveringsmanager voor elke horeca-zaak: nooit ziek, werkt 24u/24 - 7d/7, perfect meertalig, volgt uw regels en is altijd vriendelijk! i-Agenda Het meest complete agenda-reserveringssysteem voor élke sector. Zowel u, uw personeel, als uw klanten kunnen de meest complexe reserveringen makkelijk inboeken. i-Kassa Een zeer gebruiksvriendelijke kassa, perfect geïntegreerd in uw reserveringsproces. Reduceer uw administratie tot een minimum en sluit fouten met de afrekening uit. i-Mobile & Social Verzorgt zonder moeite voor u een groot stuk van uw communicatie via social media en geeft u de vrijheid met onze app te werken i-Cadeaubon i-Cadeaubon maakt van uw cadeaubon-concept niet enkel een commercieel succes maar zorgt ook voor een nauwkeurige en eenvoudige opvolging voor alle betrokkenen. i-Shop Verkoop uw diensten, goederen en cadeaubonnen online en laat ze direct betalen. En dit volledig geïntegreerd met uw interne planning- en kassasysteem.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis