• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • administratieve%20en%20financi%c3%able%20diensten%20-%20outsourcing

Resultaten voor

Administratieve%20en%20financi%c3%able%20diensten%20-%20outsourcing - Import export

  1. NIRMOO CENTRE D'APPELS

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf NIRMOO CENTRE D'APPELS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Nantes, Frankrijk.

  2. POS CONSEIL

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf POS CONSEIL, is een Dienstverlener, en actief in de sector Raadgeving aan bedrijven. Het is tevens aanwezig in de sectoren Administratieve en financiële diensten - outsourcing, Begeleiding van de directeur/directrice, bedrijfsstrategie, Administratieve en financiële diensten - outsourcing, en uitbesteding van diensten voor bedrijven. Het is gevestigd in Le Cres, Frankrijk.

  3. FACILITYCOMFORT ENERGIE- UND GEBÄUDEMANAGEMENT GMBH

    Oostenrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf FACILITYCOMFORT ENERGIE- UND GEBÄUDEMANAGEMENT GMBH, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Wien, Oostenrijk.

  4. PETER WILLEMSEN COPACK SERVICE GMBH & CO. KG

    Duitsland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf PETER WILLEMSEN COPACK SERVICE GMBH & CO. KG, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Zeven, Duitsland.

  5. SYLNESS

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf SYLNESS, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is tevens aanwezig in de sectoren communicatie ondernemingen, HR-consulting, professionele adviseurs, en training en coaching. Het is gevestigd in Sausheim, Frankrijk.

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. C&S DEMARCHES ET +

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf C&S DEMARCHES ET +, is een Dienstverlener, en actief in de sector Raadgeving aan bedrijven. Het is tevens aanwezig in de sectoren Administratieve hulpverlening, Administratieve en financiële diensten - outsourcing, administratieve afhandeling, Administratieve hulpverlening, administratieve adviesdiensten, en Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Arles, Frankrijk.

  2. WCI EUROPA GMBH

    Duitsland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf WCI EUROPA GMBH, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Rodenbach, Duitsland.

  3. WERAP ELEKTRONIK AG

    Zwitserland

    Verified by europages badge

    Het bedrijf WERAP ELEKTRONIK AG, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is gevestigd in Bubikon, Zwitserland.

  4. PAYLIGHT

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf PAYLIGHT, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve en financiële diensten - outsourcing. Het is tevens aanwezig in de sectoren Human resources - externe management, professionele adviseurs, uitwerking van lonen, uitbesteding van diensten voor bedrijven, en Human resources - externe management. Het is gevestigd in Paris, Frankrijk.

  5. MY ASSISTANCE ONLINE

    Frankrijk

    Verified by europages badge

    Het bedrijf MY ASSISTANCE ONLINE, is een Dienstverlener, en actief in de sector Administratieve hulpverlening. Het is tevens aanwezig in de sectoren Administratieve en financiële diensten - outsourcing, Administratieve en financiële diensten - outsourcing, bedrijfsadministratie, Ondersteuning van het MKB, en personeelswerving. Het is gevestigd in Paris, Frankrijk.

  1. BLP ADMINISTRATIEKANTOOR

    Nederland

    Wij zijn een écht familiebedrijf. Opgericht met de intentie om ondernemers zorgeloos hun eigen vak te laten uitoefenen, zonder dat hier enig papierwerk bij komt kijken. Met een groeiend team van ambitieuze cijferspecialisten, verzorgen wij de volledige administratie voor een groot aantal ondernemers. Onze missie is dat jij je kunt richten op de leuke kant van ondernemen, terwijl wij de administratieve zaken op ons nemen en ervoor zorgen dat alles op het juiste moment aangeleverd is bij de juiste personen en instanties. Je hebt te allen tijde inzicht in jouw boekhouding en we hebben regelmatig contact met je, zodat je op tijd en verantwoord beslissingen neemt. Wij helpen je graag vooruit, zodat je zorgeloos je werk kunt blijven doen. We richten ons op de zzp’er. Tussen onze klanten kom je daarom veel vakmanschap tegen. Denk hierbij aan stucadoors, schilders, verpleegkundigen, grafisch designers, coaches, tegelzetters, timmerlieden, kappers, schoonheidsspecialisten en nog veel meer. Met onze ervaring zorgen wij ervoor dat je verantwoord onderneemt! Ondernemen is leuk en uitdagend. Dit moet ook zo blijven, zonder enige belastingtechnische bijkomstigheden.

  2. BELASTINGADVIES DRENTHE

    Nederland

    Belastingadvies Drenthe is uw belastingadviseur in Emmen en provincie Drenthe. Ons administratiekantoor kan u bijstaan in diverse onderdelen van de boekhouding, salarisadministratie en andere belastingzaken. Van ZZP tot particulier en MKB. Belastingadvies Drenthe heeft al diverse klanten in stadia van het ondernemerschap kunnen ondersteunen in boekhouding en administratie. Of u nu slechts een deel van uw administratie uit handen wilt geven of een complete boekhouder wilt inschakelen om orde op zaken te stellen. Belastingadvies Drenthe is uw partner voor belastingaangiften, erfbelasting, het aanvragen van toeslagen of het omzetten van rechtsvormen zoals uw eenmanszaak omzetten naar BV. Waar u ook hulp bij nodig heeft, als uw belastingadviseur in Drenthe helpen we u graag verder om te groeien! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en ervaar wat een boekhouder in Emmen voor u kan betekenen.

  1. FIDUCIE

    Nederland

    Jij bent ondernemer en je doet waar je goed in bent om de wereld eerlijk en duurzaam te maken. Wij doen waar wij goed in zijn om jouw dagelijks werk makkelijker te maken. Bij Fiducie kun je terecht voor je financiële administratie, ondernemersadvies en een netwerk van ondernemers met dezelfde idealen. Wij zijn officieel MoneyBird adviseurs. Zo krijg je overzicht, vertrouwen en nieuwe mogelijkheden. Fiducie, FInancieel en DUurzaam in de CIrculaire Economie, ondersteunt kleine bedrijven die duurzaam ondernemen bij hun financiën en organisatie. Meer grip op je onderneming, een betere kostenbeheersing en een duidelijker beeld van je bedrijf in de buitenwereld. Wil je dit ook? Kies een van onze pakketten! Besteed je boekhouding en administratie uit aan Fiducie. Een pakket op maat voor iedere ondernemer. Financieel advies voor wie verder wil groeien. Fiducie is een administratiekantoor voor ondernemers en zelfstandigen die de wereld duurzamer en eerlijk willen maken. Fiducie staat voor vertrouwen. Vertrouwen in je eigen bedrijf en de doelen die je daarmee nastreeft, en het vertrouwen van je klanten, financiers en medewerkers. Fiducie werkt aan een betere wereld In onze bedrijfsvoering streven wij naar de combinatie van een gezond bedrijfsresultaat met aandacht voor de mensen met en voor wie we werken en respect voor de aarde waarop wij leven. In plaats van winstmaximalisatie of voordelige fiscale constructies, willen wij werken aan een betere wereld.

  2. ADMINISTRATIENET

    Nederland

    Al jouw zakelijke administratie kun je bij ons uitbesteden. Verder verzorgen wij alle soorten aangiftes, voor de inkomstenbelasting, de omzetbelasting en de vennootschapsbelasting. We houden jouw financiële gegevens bij, stellen de jaarrekening op en geven je fiscaal advies. Daarnaast kunnen wij de loonadministratie voor je verzorgen. Het maakt niet uit of je starter bent, of niet. Wij helpen je graag met jouw administratie en fiscale zaken. Na de intake ontvang je een offerte waarin we een vast bedrag vastleggen voor de gevraagde dienstverlening. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je waar je aan toe bent. Wij verwerken alles digitaal, maar dit is geen verplichting. Omdat we persoonlijke contact heel belangrijk vinden, vindt de intake bij voorkeur bij jou plaats. Daarnaast spreken we je graag minimaal 1x per jaar, zodat we een goede afstemming houden van jouw wensen en onze diensten. Ondernemen is leuk. Vooral als je aan het einde van de maand voldoende overhoudt. Jij wilt je natuurlijk focussen op je opdrachten, je klanten of jouw eigen projecten. Daarom doen wij de rest. Wij kijken al je bonnetjes na en kijken welke kosten voor aftrek in aanmerking komen. Wij verzorgen je aangiftes en wij geven je inzicht in hoe jouw bedrijf ervoor staat. Ben jij er klaar voor? Wij spreken je graag.

  3. ABC ADMINISTRATIONS

    Nederland

    ABC Administrations is een klein, professioneel administratiekantoor in Amsterdam en omgeving. Voor zowel ondernemers als particulieren kunnen wij de volledige administratie verzorgen of de zelf geboekte administratie controleren. Wij bieden u een ruim aanbod aan dienstverleningen en dit tegen zeer voordelige tarieven. Bovendien hoeft u de deur niet voor het aanleveren van uw administratie; u kunt er ook voor kiezen alles digitaal bij ons aan te leveren. Scannen, mailen en wij doen de rest! Bent u op zoek naar een betrouwbaar en voordelig administratiekantoor? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of gesprek.

  4. ADMINISTRATIEKANTOOR DMQ ADMINISTRATIE & ADVIES

    Nederland

    Een boekhouder met persoonlijke service en gunstige tarieven is wat elke ondernemer wil. Als ondernemer wilt u zich concentreren op de kernactiviteiten van uw bedrijf. Om u daarin te ondersteunen, neemt de boekhouder van administratiekantoor DMQ Administratie & Advies graag de administratie, jaarrekening, salarisadministratie, fiscale aangiften en andere financiële diensten van u over. Wij hebben persoonlijke aandacht voor onze klanten en komen zo tot een pakket van diensten en adviezen, dat naadloos aansluit bij wat uw bedrijf nodig heeft. Vanuit onze vestiging in Uitgeest hebben we extra zicht op het lokale ondernemersklimaat in de regio Noord-Holland. Onze tarieven zijn zeer gunstig en ook betaalbaar voor kleine ondernemers, zzp'ers en starters.

  5. XENTER

    Nederland

    Xenter - Backoffice en Serviceprovider Volgens onze filosofie is het, als persoonlijk financieel adviseur, belangrijk om zoveel mogelijk van je tijd actief met je klant bezig te zijn. De ervaring leert dat door samenwerking en uitbesteding van je binnendienstwerkzaamheden aan een backoffice/serviceprovider de tijd die resteert voor klantcontact, enorm toeneemt. Hypotheek en Verzekeringen Xenter ontzorgt, neemt werk uit handen en faciliteert assurantie- en hypotheekadviseurs. Onze dienstverlening is uniek in haar soort. Geen standaard backoffice of serviceprovider voor hypotheken en verzekeringen maar, afhankelijk van je wensen, zijn wij je binnendienst op afstand. Wij hebben actief en adequaat contact met de eindklant, zodat jij, als hypotheek- en/of verzekeringsadviseur, bezig kunt blijven met je core business. Je kan bij ons terecht met je eigen AFM vergunning maar, onder voorwaarden, is het ook mogelijk om als aangesloten instelling via onze collectieve vergunning je activiteiten te ontplooien. Wij richten ons op startende adviseurs én op bestaande kantoren die kostenbesparend en efficiënt willen gaan werken. We zijn actief door heel Nederland en gevestigd in Noord-Brabant, regio Eindhoven.

  6. GOEDKOPE BOEKHOUDER ROTTERDAM

    Nederland

    Opgericht in 2008, administratiekantoor Goedkope Boekhouder Rotterdam, is uitgegroeid tot een betrouwbare en deskundige partner als het gaat om boekhouden, belastingen en financiële verslaggeving. Wij werken vanuit vestigingen in Rotterdam en Schiedam. Vanuit deze locaties bieden wij onze diensten aan ZZP'ers, kleine zelfstandigen, freelancers, BV's, DGA's, particulieren etc. Ons doel is om uw leven makkelijker te maken. Wij doen waar wij goed in zijn en u bent van die late avonden met boekhoudklusjes af. En dat tegen een voordelig tarief. Bovendien staan wij voor transparante, kwalitatieve dienstverlening en dat tegen een vaste, lage prijs. Het moet voor u compleet duidelijk zijn wat er van ons verwacht mag worden. Het is daarnaast ons streven om een betrokken zakelijke partner voor u te zijn. Wat o.a. inhoudt dat wij de relevante fiscale wijzigingen met u doornemen. Ook leeft er binnen ons administratiekantoor de overtuiging dat het verzorgen van de boekhouding en de belastingaangiften tegen een lagere prijs aangeboden kan worden. Profiteer daarvan!

  7. BOERHOF FINANCIËLE DIENSTEN

    Nederland

    Administratiekantoor Zwolle. Zoek je een boekhouder? Wil je jouw administratie en/of boekhouding uitbesteden? Dan ben je hier aan het juiste adres! Boerhof Financiële Diensten tilt financiële dienstverlening naar een nieuw niveau! Geen verhalen over saaie belastingregels, onbegrijpelijke jaarrapporten en opmerkingen over hoe lastig ondernemen wel niet is, maar duidelijkheid, heldere financiële overzichten op het moment dat jij daar behoefte aan hebt. We hebben er bewust voor gekozen om niet met uurtarieven te werken. Met uurtarieven weet je als klant namelijk nooit vooraf waar je aan toe bent en betaal je als klant teveel wanneer de boekhouder niet efficiënt werkt. Wij streven er naar om het aantal handmatige boekingen zo laag mogelijk te houden, door te focussen op vergaande automatisering. Dankzij onze automatisering kunnen wij werken met vaste tarieven. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om te zien wat wij voor je kunnen betekenen!

  8. GRANT THORNTON

    België

    Grant Thornton biedt een breed pakket aan financiële, fiscale, juridische en gespecialiseerde diensten. Wij richten ons daarbij zowel op het volledige spectrum van nationale en multinationale bedrijvigheid als op de public sector. Bent u directeur of controller bij een internationaal opererende onderneming? Of bent u ondernemer? Bent u actief in een specifieke branche of is uw onderneming een familiebedrijf? De specialisten van Grant Thornton stemmen hun dienstverlening specifiek af op uw situatie. Onze focus, uw meerwaarde. Behalve gekwalificeerde accountants, bedrijfsrevisoren en belastingconsulenten hebben wij professionals in huis op juridisch gebied en specialisten in onder meer bedrijfsopvolging, IT audit, risk management, financiële planning en transaction support.

  1. DE VLIEGER ADMINISTRATIES

    Nederland

    De Vlieger Administraties is een administratiekantoor in de regio Leiden. U kunt bij ons terecht voor (online) boekhouding, belastingadvies en uw belastingaangiften van uw bedrijf. Wij zijn gespecialiseerd in, startersbegeleiding, zzp-ers en klein MKB. Ons kantoor onderscheid zich in hoge mate van automatisering. Het voordeel hiervan is dat de administratie voor u klant, maar ook voor ons minder tijdrovend is. Dit resulteert in scherpe tarieven. Wij werken met vaste maandtarieven zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. U kunt met ons contact opnemen voor een vrijblijvende offerte en adviesgesprek

  2. CBS ADVIES

    Nederland

    Administratiekantoor Deventer Cijferadvies denkt met u mee bij het ondernemen en geeft u, gevraagd en ongevraagd, financieel advies en tips. Bent u naar zo’n partner op zoek, dan bent u bij Administratiekantoor Deventer Cijferadvies aan het juiste adres. Wij bieden administratieve en financiële ondersteuning voor de ZZP’er, Starter en het MKB, met de belofte, dat wij u voor 100% willen ontzorgen. Wij doen waar wij goed in zijn, zodat u dat ook kunt! Vraagt u zich af of Administratiekantoor Deventer Cijferadvies bij u past? Wij gaan er vanuit dat, bij onze afspraken, centraal staat wat uzelf wilt. Wellicht wilt u bepaalde werkzaamheden zelf uitvoeren om zo de kosten te beperken, alles is bespreekbaar. Wij kunnen u ondersteunen op veel gebieden en wij streven ernaar dat al onze diensten voor u betaalbaar blijven. Zoekt u een oplossing voor uw boekhouding en/of andere administratieve en belastingzaken . Bij Administratiekantoor Deventer Cijferadvies bent u van harte welkom.

  3. PLEASE PAYROLL

    Nederland

    Please Payroll neemt het juridisch werkgeverschap van u over. Op papier zijn de medewerkers in dienst bij ons. Maar ze werken bij u op de werkvloer. U bespaart tijd, hebt minder rompslomp en loopt minder risico. En uw personeel is in zorgvuldige handen. U werft zelf uw medewerkers, maakt afspraken over hun salaris en meldt ze bij ons aan. Daarna verzorgen wij alles: van arbeidscontract opstellen en salaris uitbetalen tot werkgeverslasten afdragen en verzuim begeleiden. Zodat u zich weer volledig kan richten op ondernemen.

  4. TRIFINANCE

    België

    Expertise TriFinance: unieke combinatie van dienstverlening Consulting, ondersteuning en rekrutering & selectie in finance Naast adviesverlening en projectimplementatie kunnen klanten bij ons ook terecht voor tijdelijke ondersteuning in operationele omgevingen en projecten, vaste aanwervingen en interim management. Met deze unieke mix wil TriFinance één aanspreekpunt bieden aan CFO’s, COO's, CIO's, CEO's en andere managers die op zoek zijn naar oplossingen voor diverse knelpunten in hun organisatie. We hebben zelfs de expertise in huis om de werking van een volledig finance-departement over te nemen. Onze mensen hebben de nodige conceptuele kennis en brengen ook steeds hun ruime ervaring vanuit de praktijk mee. We richten ons naar grote en middelgrote bedrijven, financiële instellingen en de publieke sector. Dit zijn onze expertises en diensten in een oogopslag: Expertisegebieden: Strategie & organisatie, Management Information, Accounting & Consolidatie, Controlling, Financial Business Applications, Treasury & Working Capital Management, Risk & Compliance, Advanced Analytics, Talent Management, Credit Management. Diensten: Adviesverlening, Project implementatie, Tijdelijke ondersteuning, Vaste aanwerving, Interim Management, Controllertraining. Projectexpertise: Project Management & PMO, Change Management, Business Process Management & Improvement.

  5. BUYS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVIES

    Nederland

    Op zoek naar een oplossing voor uw administratie, jaarrekening en aangiften? Wij nemen u de zorgen uit handen en kunnen uw volledige administratie, de jaarrekening en de aangifte verzorgen. Denk aan aangiften omzetbelasting (btw), loonheffingen (salarisadministratie), vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Ook voorzien wij u graag van advies, zowel fiscaal als bedrijfseconomisch. Wilt u tussentijdse cijfers? Geen probleem, wij verzorgen die graag voor u. Wij zijn op het hoogste niveau opgeleid en zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs. Wij krijgen voortdurende bijscholing op het gebied van de administratieve en belastingtechnische actualiteit. Zo bent u verzekerd van goede dienstverlening en van gedegen advies. Door onze geringe overheadkosten kunnen wij onze tarieven verrassend laag houden. Waar mogelijk werken wij met vaste tarieven, zodat u vooraf precies weet hoeveel u kwijt bent. Wij zijn gevestigd in Gouda. U bent van harte welkom bij ons op kantoor, maar wij komen ook graag bij u langs. Wilt u meer weten? Bel ons dan voor een vrijblijvende kennismaking, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier op onze website in. Wilt u direct een offerte? Ook dat is mogelijk. Vul dan het offerteformulier op onze website in. Kies onder 'voor wie' uw profiel en vul vervolgens het offerteformulier in. U hoort spoedig van ons!

  6. YOUNG URBAN PROFESSIONALS

    Suriname

    Wilt u diensten outsourcen maar Suriname? Wilt u inbound of outbound B2B of B2C uitbesteden, dan is YUP-Suriname de juiste partner. Wij zijn gespecialiseerd in outsourcing, zowel in de financiele dienstverlening, ICT, maar ook binnen de energiemarkt hebben wij ruime kennis en ervaring. De voordelen zijn: -De spreektaal in Suriname is Nederlands, dus geen taalbarriere - Door het tijdsverschil van 4 a 5 uur kunt u verruimde werktijden implementeren - De kosten zijn veel lager - Personeel is goedkoper - Bellen gebeurt via VOIP, dus geen hoge telefoonrekeningen meer. - Goede en duidelijke communicatie - Uw klanten merken er niets van op dat u uw diensten hebt uitbesteed - Volop Nederlanders in Suriname, die het werk kunnen doen - Of het nu gaat om klantbehoud, klantenservice of nieuwe klanten zoeken u kunt het aan ons overlaten - Ook voor administratieve werkzaamheden kunt u een beroep doen op ons Interesse? Neem snel contact op met Young Urban Professionals.... velen zijn u al voorgegaan

  7. ADMINISTRATIEKANTOOR ERMEN

    Nederland

    Administratiekantoor Ermen brengt uw administratie op orde en geeft u overzicht in uw financiële situatie. Dit doen wij voor particulieren, ZZP-ers en het MKB. Onze dienstverlening wordt geheel afgestemd op uw behoefte, zo kunnen wij uw complete administratie overnemen of geven u enkel advies waar u daar behoefte aan heeft. Wilt u een onderneming starten, wij begeleiden u bij het opzetten van de onderneming, het schrijven van een ondernemingsplan en begeleiden bij eventuele investeringsaanvragen. Persoonlijk contact en het nakomen van afspraken staat bij ons hoog in het vaandel. Wij staan voor u klaar wanneer het u schikt, zo is het ook mogelijk om buiten kantoortijden bij u thuis of bij ons op kantoor een afspraak te maken.

  8. EKELMANS FINANCIEEL ADVIES

    Nederland

    EKELMANS FINANCIEEL ADVIES Ekelmans Financieel Advies is gespecialiseerd in het geven van totaal advies. Wij geven advies bij de meest voorkomende financiële zaken die u in uw leven tegenkomt. Wij richten ons op de particulier en ondernemer in Oost Nederland. Ons uitgangspunt is om met onze klanten een relatie voor de lange termijn aan te gaan. Op deze manier kunnen we u op ieder moment in uw leven ondersteunen en zorgen dat u financieel ontzorgd wordt. Eén aanspreekpunt voor al uw financiële zaken. Wij voorzien u graag van onafhankelijk advies. Bij ons staat u centraal. HEEFT U ADVIES NODIG? Wij kunnen u adviseren op het gebied van: - Hypotheken- Pensioenen voor de ondernemer en de particulier- Financiële planning- Echtscheidingen- Ontslagvergoedingen- Overlijden- Particuliere en zakelijke verzekeringen FINANCIEEL PLANNER U krijgt advies van een financieel planner. De hoge kwaliteitseisen van een financieel planner hebben betrekking op zowel de vakinhoudelijke kennis, als op gedrag en aanspreekbaarheid. Een financieel planner onderscheidt zich van andere financieel adviseurs door integriteit, deskundigheid en een zeer grote kennis van zaken. Binnen onze branche is er geen hogere onderscheiding. Wij zijn er trots op dat wij de titel financieel planner mogen voeren. Als consument bent u verzekerd van hoogwaardig advies. WAT DOEN WE VOOR U. Samen met u zorgen we ervoor dat u: - De beste hypotheek heeft tegen de laagste maandlasten- Een op maat gesneden pensioenadvies onvangt- D

  9. OPZEGGEN.NL

    Nederland

    Opzeggen Vriendenloterij Wil je de Vriendenloterij annuleren? Voer de gevraagde informatie in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken hem en stuur de brief naar het opgegeven adres. U ontvangt een bevestiging van de Vriendenloterij wanneer uw deelname is gestopt. Gratis afmelden bij Vriendenloterij U kunt de annuleringsbrief voor de Vriendenloterij rechtstreeks gratis downloaden. U hoeft zich niet bij ons te registreren en wij zullen uw gegevens niet opslaan als u de gratis annuleringsbrief gebruikt. U kunt de annulering zelf verzenden. Zo eenvoudig werkt het! De Vriendenloterij wordt vaak gebruikt op forums en klachtensites. Er worden nogal wat klachten gedaan; online deelname annuleren is moeilijk, het is moeilijk om de juiste annuleringspagina op de Vriendenloterij-website te vinden en telefonisch annuleren leidt vaak tot wachttijden. Bovendien klagen nogal wat mensen over de moeite die het kost om de Vriendenloterij te overtuigen om uw deelname te stoppen. Ze zijn volhardend als het gaat om het behouden van jou als speler. Maar als je stand houdt, leidt dit uiteindelijk tot het gewenste resultaat; het opzeggen je deelname online bij de Vriendenloterij!

  10. ADMINISTRATIEKANTOOR KEI

    Nederland

    Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor dat gespecialiceerd is in alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie, salaris administratie en fiscale dienstverlening. Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor voor het MKB, de ZZP’er, particulieren en starters Administratiekantoor KEI staat voor kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Als u op zoek bent naar een administratiekantoor dat eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd, dan is Administratiekantoor KEI de juiste partner voor u. Met deze website wil ik (potentiële) klanten vooral uitgebreid informeren en faciliteren op het gebied van administratie en belastingen. Graag nodig ik u uit om verder te lezen en te ontdekken wat ik voor u kan betekenen. Als u meer wilt weten of een vrijblijvende offerte wilt ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis
Filters

Resultaten voor

Administratieve%20en%20financi%c3%able%20diensten%20-%20outsourcing - Import export

Aantal resultaten

30.629 Bedrijven